Header_Barenbrug_News_.com_All_Staff_Worldwide_Engels
Barenbrug_Nieuwsbrief_Header2

Wij willen uw mening!

Het Barenbrug merk dateert uit 1904 en wordt wereldwijd door 19 bedrijven en duizenden klanten gebruikt. Wij zijn van mening dat dit merk een van onze meest waardevolle bezittingen dat aanzienlijk succes kan genereren voor allen die er bij betrokken zijn. Het is daarom buitengewoon belangrijk dat wij in ons merk blijven investeren.

Wij willen uw input!

Als onderdeel van het Global Brand Project willen wij graag de mening en gedachten van ons personeel over ons merk horen. Hiervoor vragen wij u bijgaande enquête in te vullen die u opent met de volgende link: https://www.research.net/r/5H7TGGV.

 

Het invullen neemt ongeveer 10 minuten in beslag. De resultaten van de enquête worden meegenomen in het vaststellen van een nieuwe strategie voor Global Branding. Wij houden u op de hoogte van het nieuws over dit project.

Teamwork-Working-Together

Eén stem, één wereldwijde identiteit

Merken zijn voortdurend in ontwikkeling en een sterk Barenbrugmerk staat wereldwijd centraal voor onze toekomstige groei. Het merk levert een bijdrage aan het creëren van langdurige merkwaarden in de gedachten van onze klanten. Een sterk merk helpt ons ook bij het opbouwen van vertrouwen en loyaliteit in nieuwe markten en levert een positieve bijdrage aan onze toegevoegde waarde.

Wat is een merk en wat is een merkstrategie?

Naamsbekendheid maakt dat mensen een bedrijf boven een ander bedrijf verkiezen; zelfs wanneer de producten die zij aanbieden identiek zijn. Waterflessen zijn hier een groot voorbeeld van; in uiterlijk, smaak en prijs zijn ze bijna allemaal identiek.

 

Dus waarom beïnvloedt hetgeen dat op de fles staat de koopbeslissing die we maken? Eenvoudig gezegd, is het omdat merken ervoor zorgen dat we iets voelen. We raken verbonden aan merken vanwege de manier waarop ze ons doen voelen. Misschien spelen ze zelfs een rol in hoe wij onszelf voelen, of in hoe anderen ons beoordelen.

 

Merkstrategie gaat over het begrijpen van de handelswijze van onze business en het verbeteren daarvan. De strategie is gebaseerd op de kernprincipes ’waarom’ en ‘hoe’ ons bedrijf bestaat en om het correct uitvoeren van de grondbeginselen. Weten waarvoor we staan en het tot leven brengen. Dit is de reden waarom we dit onderzoek zowel intern als extern uitvoeren, om inzicht te krijgen in hoe het merk en de markt wordt ervaren, en bijgevolg waar het zich in de toekomst moet bevinden om herkenning, aandacht en uiteindelijk koop te stimuleren.

Footer_Barenbrug_CORP_ENGELS_600x160px