Internationaal

Sinds die allereerste promotionele publicatie in de Verenigde Staten is het hard gegaan. In een tijdsbestek van ruim honderd jaar hebben we onze meest ambitieuze doelstellingen weten te bereiken, waaronder toegang tot de wereldmarkt in graszaden, met de beste partners in R&D, zaadproductie, marketing & verkoop. Wij hebben het grootste vertrouwen in het uitstekende onderzoek binnen ons internationale netwerk van vestigingen en researchfaciliteiten in alle belangrijke klimaatzones.

Internationaal

Onze eerste publicatie in de Verenigde Staten was getiteld ‘Money in Grasses’ en dateert van 1910. Een eeuw later blijkt die claim sterker dan ooit.

 

Think global, act local

In ons vakgebied zijn we een van de meest vooruitstrevende bedrijven. Doordat we wereldwijd kennis en nieuwe concepten uitwisselen, kunnen we ook in zeer specifieke, lokale omstandigheden oplossingen op maat bieden. Daarmee zijn we niet alleen de beste partij voor onze klanten, maar bieden we ook een uitdagend platform voor partners in technologische ontwikkelingen, in succesvolle bestaande én in opkomende markten.

terug