Creatief en sterke affiniteit met online marketing

Als Marketing en Communicatie Professional ben jij het creatief brein en de uitvoerder van marketingcampagnes gericht op onze professionele gebruikers van voedergrassen voor de melkveehouderij. Deze rol vereist adaptief vermogen om de verschillende Europese markten waarop wij actief zijn vernieuwend te benaderen. Inspiratie omzetten in actie is voor jou dan ook uitdagend.

 

Naast de marketingcampagnes ben je ook de spil in de verdere ontwikkeling en integratie van onze online kanalen voor marketingcommunicatie waaronder website, webshop, app en CRM. Waar nodig ondersteun je collega’s bij de inzet van deze online kanalen.

  

Onze Marketingcommunicatie-afdeling bestaat uit een team van vier collega’s. Allemaal hebben we onze eigen specialisatie, maar we houden ervan om met elkaar te sparren en we geloven in samenwerken.  

Functie inhoud

Taken en verantwoordelijkheden

Veelzijdigheid is in deze functie gegarandeerd. Zo houd je je bezig met het:  

  • Maken van het jaarlijkse communicatieplan, samen met product- en exportmanagers.
  • Ontwikkelen van campagnes voor introductie en promotie van onze voedergrassen waarbij online marketing steeds belangrijker wordt.
  • Omzetten van online trends in concrete communicatieacties.
  • Aansturen van leveranciers/partners voor de verdere ontwikkeling van onze online kanalen.
  • Waar nodig ondersteun je (internationale) collega’s bij de inzet van onze online kanalen.
  • Het dagelijks creëren en vermarkten van waardevolle content voor onze eindgebruikers.
  • Organiseren van uiteenlopende marketingacties en evenementen in het buitenland.

 

Functie-eisen

  • Afgeronde HBO-opleiding op gebied van marketing en communicatie.
  • Minimaal 3 jaar marketingcommunicatie ervaring waaronder online marketing.
  • Fulltime dienstverband.
  • Goede kennis van het Nederlands en Engels is een must, Duits is een pré.
  • Affiniteit met de agri sector is een pré.

Wat breng jij mee?

Je hebt:

  • Kennis en ervaring in het creëren en vermarkten van content in (online)media.
  • Ervaring met de technische elementen van online marketing.
  • Gevoel voor beeld en grafisch ontwerp, ervaring met Photoshop.
  • Belangstelling voor internationale samenwerking.

 

Je bent:

  • Vaardig met tekst en in staat om technische concepten om te zetten naar gemakkelijk leesbare proposities die duidelijk aangeven waarom de klant dit product wil kopen.
  • Nieuwsgierig naar de resultaten in Google Analytics en je kunt deze interpreteren.
  • Resultaatgericht, gedreven en kan goed omgaan met deadlines.

Barenbrug biedt

  • Een inspirerende, internationale werkomgeving waarin initiatief gewaardeerd wordt.
  • Groei, ontwikkeling en opleiding voor jouw persoonlijke loopbaan.
  • Goede arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris.

Geïnteresseerd?

Mail je sollicitatie naar de heer Wout Bouter, personeelsmanager (wbouter@barenbrug.nl). Voor extra informatie neem je contact op met de heer Paul van den Berg, Marketingmanager, telefoon 06-20 599 947. Informatie over de onderneming vind je op www.barenbrug.nl.

terug