International Product Manager Forage

Heeft de volle breedte van internationaal productmanagement jouw aandacht? Ben je een ondernemende doorzetter en ben je in staat een sterke visie op de (strategische) inzet van ons voedergrassen portfolio te ontwikkelen? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe International Product Manager Forage en is onze pay-off straks jouw persoonlijke motto: Great in Grass!

Waar kom je terecht?

Barenbrug Holland BV is een (h)echt familiebedrijf. Dat vertaalt zich in aandacht voor elkaar en in de mogelijkheid jezelf te ontwikkelen vanuit eigen kennis en kracht binnen een werkomgeving waar respect en waardering centraal staan.

We zijn trots, bevlogen en gezond eigenwijs. Op die manier creëren we al 114 jaar graszaad oplossingen voor onze klanten in de veehouderij en in de sport en recreatie. Door de focus op de klant te houden en optimaal in te spelen op zijn behoefte, zijn we in staat onze duurzame en innovatieve producten wereldwijd te vermarkten.

 

Jouw uitdaging als International Product Manager Forage

Je houdt je bezig met zo’n beetje alle facetten vanaf de ontwikkeling van nieuwe producten tot de introductie hiervan op de (inter)nationale markt. Je bouwt mee aan ons merk door een goede positionering van onze productlijn, door gedegen marketingplannen, door korte lijntjes met product ontwikkeling en vooral door je er constant van te vergewissen dat je weet wat er in de markt speelt. Dit doe je allemaal niet alleen. Sterker nog, we verwachten dat je een echte netwerker bent, juist ook binnen de eigen organisatie. Dat betekent dat je ook samenwerkt met andere Barenbrug bedrijven binnen en buiten Europa. Kortom, je bent een echte organisator. Je rapporteert aan de marketing manager.

 

Concreet bestaan je taken en verantwoordelijkheden uit:

  • Product & Brand Management.
  • Positionering van het internationaal voedergrassen portfolio.
  • Implementatie van het marketingplan in Europa.
  • De uitrol van product campagnes van nieuwe producten en innovaties in Europa.
  • Volgen van de trends en ontwikkelingen in de markt, ofwel: je weet wat er speelt.
  • Kennis management, je weet je kennis te halen, maar óók te delen.

 

Wat verwachten we van je?

  • Een afgeronde universitaire of HBO opleiding, aangevuld met bijv. marketingmodules.
  • Enkele jaren relevante ervaring met product en/of brand management.
  • Goede kennis van het Nederlands, Duits en Engels.

 

We verwachten de volgende competenties in jou te herkennen:

  • Projectmatig werker en organisatorisch vaardig.
  • Daadkracht en resultaatgerichte instelling.
  • Een echte ‘samenwerker’, zowel naar collega’s als klanten.
  • Overtuigende en sterke persoonlijkheid.
  • Analytisch vermogen.

Geïnteresseerd?

Ben jij de persoon die wij zoeken? Mail dan je sollicitatie naar Wout Bouter, HR-manager (wbouter@barenbrug.nl). Voor extra informatie neem je contact op met Josephine van Gelder, marketingmanager (telefoon: 024-3488124). Informatie over de onderneming vind je op www.barenbrug.nl.

terug